Genel

Pozitif Müzakere Prone Bone nelerdir? Iyi mi yapılır?

Slm forumdaşlar. Nasılsınız?

Anadolu yakası turumda bugün merak ettiğim, tanışmayı fazlaca istediğim Elif Asel Kadınla 1 saat geçirdim. Evvela kendisine beni evine davet etmiş olduğu için teşekkür ederim.

Evi Kayışdağında kampuse fazlaca yakın. Kendisi yazışmamızda istediğim benzer biçimde siyah güruh ve ayrıca ten rengi ince çorapla karşıladı. Siyah kendisine hakkaten fazlaca yakışıyor. Elif Asel ince uzun boylu minyon bir karı, minyon sevdiğim için ben fazlaca fakat fazlaca beğendim. Göğüsler ele avuca geliyor, incecik bel, kalçaları kutu benzer biçimde fazlaca tatlı. Saatlerce öpmelik. Ayrıca belirtmek istiyorum ellerini fazlaca beğendim ben.

Birazcık muhabbet sohbetten sonrasında döşek odasına geçtik. Öpüşmeyle başlamış olan sevişmemiz misyoner pozisyonundan sonrasında kendisinin isteğiyle prone bonela devam etti. Saatlerce izlemelik. O pozisyonda boynunu, yüzünü, sırtını öpmeye, kalçalarını izlemeye doyamadım. İniltileri de hala kulağımda valla.

Güzel geçen 1 seansın sonucunda beraber duşa girmemiz de fazlaca hoştu. Daha sonra sigara eşliğinde geçindiren söyleşi de..

İncecik, sexy ve tatlı bir hanımla güzel bir saat geçirdim bugün. Yeniden görüşmek dileğiyle güzellik..

 
Güzel paylaşım için teşekkürler
 

gökhan.güneş’ Makbuz:

Slm forumdaşlar. Nasılsınız?

Anadolu yakası turumda bugün merak ettiğim, tanışmayı fazlaca istediğim Elif Asel Kadınla 1 saat geçirdim. Evvela kendisine beni evine davet etmiş olduğu için teşekkür ederim.

Evi Kayışdağında kampuse fazlaca yakın. Kendisi yazışmamızda istediğim benzer biçimde siyah güruh ve ayrıca ten rengi ince çorapla karşıladı. Siyah kendisine hakkaten fazlaca yakışıyor. Elif Asel ince uzun boylu minyon bir karı, minyon sevdiğim için ben fazlaca fakat fazlaca beğendim. Göğüsler ele avuca geliyor, incecik bel, kalçaları kutu benzer biçimde fazlaca tatlı. Saatlerce öpmelik. Ayrıca belirtmek istiyorum ellerini fazlaca beğendim ben.

Birazcık muhabbet sohbetten sonrasında döşek odasına geçtik. Öpüşmeyle başlamış olan sevişmemiz misyoner pozisyonundan sonrasında kendisinin isteğiyle prone bonela devam etti. Saatlerce izlemelik. O pozisyonda boynunu, yüzünü, sırtını öpmeye, kalçalarını izlemeye doyamadım. İniltileri de hala kulağımda valla.

Güzel geçen 1 seansın sonucunda beraber duşa girmemiz de fazlaca hoştu. Daha sonra sigara eşliğinde geçindiren söyleşi de..

İncecik, sexy ve tatlı bir hanımla güzel bir saat geçirdim bugün. Yeniden görüşmek dileğiyle güzellik..

Paylaşım için teşekrler
Yorumlara imzamı atarım
Öpülesi ve yaşanılası zarif bir güzellik

 

caan’ Makbuz:

Güzel paylaşım için teşekkürler

Eyvallah hocam :)

 

Canizmit’ Makbuz:

Paylaşım için teşekrler
Yorumlara imzamı atarım
Öpülesi ve yaşanılası zarif bir güzellik

Rica ederim :)

 
Paylaşımınız için teşekürler ikinizede tebrikler
 

gökhan.güneş’ Makbuz:

Slm forumdaşlar. Nasılsınız?

Anadolu yakası turumda bugün merak ettiğim, tanışmayı fazlaca istediğim Elif Asel Kadınla 1 saat geçirdim. Evvela kendisine beni evine davet etmiş olduğu için teşekkür ederim.

Evi Kayışdağında kampuse fazlaca yakın. Kendisi yazışmamızda istediğim benzer biçimde siyah güruh ve ayrıca ten rengi ince çorapla karşıladı. Siyah kendisine hakkaten fazlaca yakışıyor. Elif Asel ince uzun boylu minyon bir karı, minyon sevdiğim için ben fazlaca fakat fazlaca beğendim. Göğüsler ele avuca geliyor, incecik bel, kalçaları kutu benzer biçimde fazlaca tatlı. Saatlerce öpmelik. Ayrıca belirtmek istiyorum ellerini fazlaca beğendim ben.

Birazcık muhabbet sohbetten sonrasında döşek odasına geçtik. Öpüşmeyle başlamış olan sevişmemiz misyoner pozisyonundan sonrasında kendisinin isteğiyle prone bonela devam etti. Saatlerce izlemelik. O pozisyonda boynunu, yüzünü, sırtını öpmeye, kalçalarını izlemeye doyamadım. İniltileri de hala kulağımda valla.

Güzel geçen 1 seansın sonucunda beraber duşa girmemiz de fazlaca hoştu. Daha sonra sigara eşliğinde geçindiren söyleşi de..

İncecik, sexy ve tatlı bir hanımla güzel bir saat geçirdim bugün. Yeniden görüşmek dileğiyle güzellik..

Hocam paylaşım için fazlaca teşekkürler, süper referans fakat şu “uzun boylu minyon hanımefendi” betimlemene takıldım ben, hayal edemedim, kafam yandı 🧐

 
eğlenceli paylasiminiz icin tesekkurler.. sevismenize saglik
 

kenshinx’ Makbuz:

Hocam paylaşım için fazlaca teşekkürler, süper referans fakat şu “uzun boylu minyon hanımefendi” betimlemene takıldım ben, hayal edemedim, kafam yandı 🧐

Ahahaa, 1,68lerde incecik.. Yüzü falan bu şekilde lise giysisi giysin liseli dersin kararlı hocam.. Bunu demek istemiştim :)

 

finisher’ Makbuz:

eğlenceli paylasiminiz icin tesekkurler.. sevismenize saglik

Eyvallah usta

 
Paylaşım için fazlaca teşekkürler (y) Prone bone da ne mükemmel pozisyondur bir tek ya. 🤤
 

IbrahimFZ’ Makbuz:

Paylaşım için fazlaca teşekkürler (y) Prone bone da ne mükemmel pozisyondur bir tek ya. 🤤

Eyvallah usta :) aynen, severiz kendisini :)

 
Güzel ve ayrıntılı paylaşım için teşekkürler, prone bone iki tarafa da zevk veren favori pozisyonlarımızdandır… (y)
 

kadikoylu’ Makbuz:

Güzel ve ayrıntılı paylaşım için teşekkürler, prone bone iki tarafa da zevk veren favori pozisyonlarımızdandır… (y)

Eyvallah üstad

 
Paylaşım için teşekkürler.
 

Dendoncker’ Makbuz:

Paylaşım için teşekkürler.

Rica ederim hocam

 
O pozisyon Elif hanımın imzası benzer biçimde oldu.
Hakkaten fazlaca mükemmel yapıyor. Bende bayılmıştım 😋😋
 

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu